Medlemsfordele

Som medlem af Personaleforeningen ved Holstebro Kommune kan du opnå rabatter til følgende:

Holstebro Musikteater
Biografer
Fitness

Derudover kan du opnå rabat hos følgende virksomheder:

Blomster og brugskunst

Have og Gave

Blomster og brugskunst,  v/Niels P. Pedersen, Hjermvej 69, 7590 Hjerm
Rabat: 10%

Blomsterbutikken Solsikken

Struervej 55, Holstebro.
Blomsterbutikken Solsikken tilbyder 10% rabat på alle køb i forretningen mod forevisning af medlemskort.

Glaspusteriet Lofstad

Glaspusteriet Lofstad har lavet nogle helt specielle tilbud på deres unikke mundblæste glaskunst. Se alle tilbuddene her. Forevis blot personalekort ved besøg i forretningen for at udløse rabatterne.
www.glaspusteriet-lofstad.dk.

Roomee blomster og bolig

Ved fremvisning af dit personaleforeningskort gives 10% i rabat på køb af blomster, dekorationer og brugskunst.

Ordningen gælder ikke vin, chokolade og specialiteter og heller ikke ved bryllup og begravelse.

Boligpapirer.dk

Mit tilbud lyder på, at medlemmer af Personaleforeningen – mod fremsendelse (på mail) af kopi af personalekort – får 10 % rabat på ydelser leveret af boligpapirer.dk ud fra den til enhver tid gældende prisliste, som fremgår af boligpapirer.dk’s hjemmeside.

Læs mere på vedhæftet fil: Boligpapirer.dk

Coaching

Finn Tarpgaard

Finn Tarpgaard tilbyder 20 % rabat på individuelle coachingsamtaler for medlemmer.
Coaching i stress, samarbejdsproblemer, lederudfordringer, job/karriere eller andre personlige udfordringer.
Kontor i Nupark.
Aftaler kan laves på 21 65 77 41.

Frisør, skønhed, massage, heeling, zoneterapi og akupunktur

By Vinding

By Vinding, Nørreportcentret, Holstebro.
Frisør By Vinding tilbyder 10% rabat på alle typer behandlinger (gælder ikke produkter og stylingredskaber) ved forevisning af medlemskort.

Rojana Nuad Thai

Rojana tilbyder stabilitet og højt fagligt niveau med uddannede massører. Der behandles typisk for ondt i ryggen, skuldre, nakke, hovedpine osv. forårsaget af stillesiddende monotont arbejde, lange arbejdsdage foran PC’en i forkerete arbejdsstillinger.
Rojana tilbyder 15 % rabat på alle behandlinger ved medbringelse af dette rabbatordningsbevis.

Bianca Pure Skin

Bianca Pure Skin tilbyder 10 % rabat på alle behandlinger og alle produkter. Oplys ved tidsbestilling, at du ønsker at gøre brug af Personaleforeningens rabat. Rabatten gælder ikke ved indløsning af gavekort, køb af i forvejen nedsatte varer eller varer med andre rabatter.

Salon Lagunen

10 % rabat på klipning og farvning. Dette betyder, at en dameklip med rabat koster 333 kr. og en herreklip 243 kr. Rabatten gælder dog ikke elevpriser. Elevpris dameklip: 255 kr., herreklip 195 kr.

Lindring – Akupunktur & Massage

www.lindring.info tilbyder 15 % på alle behandlinger f.eks. en helkropsmassage for 298,50 kr. eller en akupunkturbehandling for 212,50 kr. Forevis blot personalekort ved behandling.
Lindring har klinik ude på landet ca. 8 km fra Holstebro i naturskønne omgivelser.

Zoneterapi – StruerZoneterapi.dk

Medlemmer af personaleforeningen tilbydes 10 % i rabat på behandling hos StruerZoneterapi.dk www.struerzoneterapi.dk.

Medlemskort skal fremvises ved behandling.

Feellife – Terapi og Healing v. Sanne Frøjk Gråkjær

Feellife tilbyder 15 % på terapi- og healingbehandlinger. Se flere oplysninger om behandlingerne og tilbuddet

Siam Traditionel Original Thai Massage

Siam Massage tilbyder personaleforeningens medlemmer rabat på deres behandlinger og på gavekort – se rabatterne her.
Se www.siam-massage.dk for mere information, om de forskellige behandlinger.

Bailine Holstebro v. Bodil Worm

Bodil Worm er indehaver af Bailine Holstebro fra 1. august 2015.

Kom i Bailine og vis dit personaleforeningskort, så får du 1 ekstra behandling GRATIS ved køb af 10 behandlinger.

Mere information på følgende fil: Bailine Holstebro

LH Beautymaker

LH Beautymaker i Enghaven giver 15% rabat på alle behandlinger og 10% rabat på alle produkter både cremer og makeup. Oplys ved tidsbestilling, at du er medlem af personaleforeningen, og vis dit medlemskort, når du skal betale, så får du rabatten.

KST-Cordialis

Hos KST-Cordialis kan du opnå rabat som medlem af personaleforeningen. KST-Cordialis er en klinik for Kraniosakral Terapi og Biodynamic Kraniosakral Terapi. Biodynamic Kraniosakral Terapi er speciel derved, at det er en behandlingsform, der arbejder helhedsorienteret - dvs. at der arbejdes på det fysiske plan, det psykiske- og det mentale plan, ud fra en forståelse af, at man ikke kan helbrede uden at forene disse tre. Læs mere på linket: KST-Cordialis

Akupunktur og massage

Chinese-massage tilbyder 15% rabat ved akupunktur og punktmassage. Vis dit medlemskort ved betaling. Læs mere på hjemmeside: www. Chinese-massage.dk. Klinikken ligger i Tvis, Skautrupvej 4. Jeg er medlem af SAB - sammenslutningen af alternative behandlere. Mvh DuanHua Li

FLEX FYSIOTERAPI

Medlemmer af Personaleforeningen Holstebro Kommune tilbydes en fordelagtig pris for fysioterapi hos FLEXfysioterapi.

Første konsultation(ca 60min undersøgelse og behandling) 325 DKK

Normal konsultation 220 DKK

Massagebehandling (30min) 200 DKK

Derudover er der 50 % på ultralydsscanning. Der er mulighed for firmaordninger med udebehandlinger på arbejdspladsen, for at effektivisere tilgangen til behandling.

Læs mere om klinikken på flex-fys.dk Kontakt info@flex-fys.dk eller 42299298

Kurbad Limfjorden

Personaleforeningen har lavet et supergodt tilbud med Kurbad Limfjorden, Struer, hvor du har rig mulighed for at pleje dig selv.

Som medlem af personaleforeningen kan du benytte kurbadet på udvalgte tidspunkter for kun kr. 50,-

Tidspunkterne kan ses her http://kurbadlimfjorden.dk/aabningstider-2/

Du skal vise medlemskort eller lønseddel ved ankomsten. Derefter skal du skrive dit navn og medarbejdernr. på en seddel hos dem, og

du vil få udleveret et armbånd, og har derefter adgang til kurbadet.

Derudover får du 35% rabat på udvalgte spabehandlinger i medlemmers åbningstid. Spørg personalet for yderligere oplysninger.

Fritid og ferie

bikegear.dk

Bikegear.dk tilbyder 20 % på deres webshop (der tilbydes ikke 20% rabat på Alco-Sensor FST).
Benyt rabatkoden: g5bwUExnNP, når du går ”Til kassen”, og rabatten udløses automatisk.
Ønsker du at afhente din vare, eller at lave en aftale om, at Claus Christensen (Job og Kompetencecenter Vest) tager den med på arbejde, skal du blot vælge afhentning i ”Fragt”, eller notere det i kommentarfeltet på den side hvor navn og adresse indtastes.

Håndbold Team Tvis-Holstebro

Der er ikke længere gratis billetter til Team Tvis Holstebros hjemmekampe.

Der er gratis adgang til alle europacup kampe.

Ishockey - Herning Blue Fox

Herning Blue Fox tilbyder personaleforeningens medlemmer 25 % rabat på billetterne til hjemmekampene i 2015. Billetterne skal forudbestilles til hver kamp ved at sende en mail senest 3 dage før kampen til lene.ronn.sorensen@holstebro.dk, hvori det oplyses, hvor mange billetter man ønsker og om det skal være stå- eller siddepladser. Billetterne afhentes inden kampstart ved indgang 1 i Blue Fox Arena – man skal her vise sit medlemskort, oplyse antal bestilte billetter og betale den rabatterede pris for billetterne. Der kan kun bestilles 2 billetter pr. medlem pr. kamp med rabat.

Fit i Tangsø Idrætscenter

1 års fri træning i motionscentret normalpris 2000,- kr.  jeres pris 1800,- kr.
½ års fri træning i motionscentret normalpris 1300,- kr. jeres pris 1100,- kr.

Aftalen indeholder fri træning, individuel programlægning og opfølgning ved centrets fysioterapeuter/instruktør. Der er ingen oprettelsesgebyr.
Den enkelte medarbejder skal fremvise medlemskort fra Holstebro kommunes personaleforening og selv afregne med Tangsø Sundhedscenter.

Kom og dans

Fremviser du dit medlemskort til Personaleforeningen giver vi (Kom og Dans Holstebro) 20% rabat på dit kontingent.

Læs mere her: Kom og dans

Dyr

Kennel Maj

Kennel Maj, Enghaven 8, 7500 Holstebro.
Kennel Maj tilbyder 10% på alle ikke-nedsatte varer i deres butikker i Holstebro, Lemvig og Skive mod forevisning af medlemskort.

Lys og lamper

Lysmesteren

Lysmesteren, Måbjerg Skolevej 23, Holstebro.
Lysmesteren tilbyder 15 % rabat på alle ikke nedsatte varer mod forevisning af medlemskort.

Designlite

10% på sortiment i den fysiske butik Designlite på Jeppe Schous Gade 9 i Holstebro. Der skal fremvises personalekort ved køb i butikken.
Derudover 10% rabat i begge webshops www.designlite.dk og www.designlivo.dk. I begge webshops benyttes gavekortkoden: Holstebro kommune ved betaling, og så får man automatisk de 10%.
Rabatten gælder ikke allerede nedsatte varer eller reservedele, og kan ikke benyttes sammen med andre rabatkort.

Lampemesteren

Lampemesteren tilbyder en fast rabat på 12 % - både i butikkens webshop og i butikken i Ringkøbing. Rabatten gælder ikke sammen med andre rabataftaler eller i forvejen nedsatte varer.

Maling

Dansk malingsamhandel

Dansk malingsamhandel, Søgårdsvej 6, Holstebro.
Dansk malingsamhandel tilbyder 50% rabat på Beck og Jørgensen maling og 30% rabat på pensler ved afhentning på Søgårdsvej 6, Holstebro. eller Lavhedevej 26, 7500 Holstebro.
Print og udfyld den nedenstående rekvisition og medbring den ved udlevering. Hent rekvisition.

Møbler og andet til hjemmet

Garant Morten Gardiner

Garant Morten Gardiner, Lavhedevej/Nordvang 11, Holstebro.
Garant Morten Gardiner tilbyder 15 % rabat på alle ikke nedsatte varer i butikken og 10 % rabat på gardiner mod forevisning af medlemskort.

Støvsugercentret

Støvsugercentret, Struervej 8, Holstebro.
10 % rabat ved køb af ny støvsuger mod forevisning af medlemskort.

Holmris

Holmris tilbyder 18-25 % rabat på designermøbler.
Se i rabataftalen og hvordan du logger ind.

By Rønhoff

”By Rønhoff” giver 10 % rabat på alle varer i webshoppen www.byronhoff.dk. Skriv holstebrokommune som rabatkode, og der trækkes 10 % fra dit ordrebeløb, inden der trækkes fra betalingskortet. Varerne skal afhentes i Nupark – medbring dit medlemskort.

Restauranter

Papatya

Papatya, Lille Østergade 8, 7500 Holstebro.
Papatya tilbyder 10% rabat på hele menukortet (gælder ikke ved udbringning) mod forevisning af medlemskort.

Rhodos Pizza

Rhodos pizza, Storebro 8, 7500 Holstebro
Rhodos pizza tilbyder 10% på hele menukortet mod forevisning af medlemskort.
Rabatten gælder kun ved spisning i restauranten.

Restarant Cooks

Restarant Cooks, Østergade 19, 7500 Holstebro.
Restaurant cooks tilbyder 10% rabat på menukortet mod forevisning af medlemskort.

Restaurant Fouzhou

Restaurant Fouzhou, Lavhedevej 52, 7500 Holstebro.
Restaurant Rouzhou tilbyder 10% rabat på hele regningen når du spiser i restauranten. Mod forevisning af medlemskort.

Slagter

Slagter Lange

Slagter Lange, Skolegade 36, 7500 Holstebro.
Slagter Lange tilbyder 1 gratis pålægspakke (værdi 75,-) ved køb for over 500 kr, mod forevisning af medlemskort. Kun 1 pakke pr dag.

Vestergades slagter

Vestergades slagter, Vestergade 21, 7500 Holstebro.
Vestergades slagter tilbyder 10 % rabat på alle varer med undtagelse af tilbud og mad ud af huset. Medlemskortet skal vises FØR handel.

Sundhedsforsikring

Sundhedsforsikring v/Mølholm Forsikring

Alle ansatte ved Holstebro Kommune, som er medlem af Personaleforeningen kan tegne en frivillig Sundhedsforsikring ved Mølholm Forsikring til en fordelagtig pris ( 60 % pris af normalprisen)

Hvis du er ansat og aflønnet af Holstebro Kommune og samtidig medlem af Personaleforeningen, kan du tilmelde dig forsikringen. Så uanset alder og ansættelsesgrad kan du benytte tilbuddet om forsikringen. Der er endvidere tilbud om at få medforsikret ægtefælle/samlever og børn under 21 år.

Tilmelding kan ske til den førstkommende første i en måned efter at Mølholm Forsikring A/S har modtaget samtykke om tilmelding (elektronisk tilmelding via kommunesundhed.dk).

Der kræves ingen helbredsoplysninger forud for tegning af forsikringen og der er ingen karens på præeksisterende lidelser – dog dækkes igangværende og planlagte behandlinger ikke.

Mølholm Forsikring garanterer, at undersøgelse og/eller behandling er sat i gang inden for 10 arbejdsdage efter godkendt skadeanmeldelse.

Sundhedsforsikringen dækker mange forskellige behandlinger mv. og du kan se mere i pjecen (link) og hvis du har yderligere spørgsmål kan du kontakte Mølholm Forsikring på 65202120 eller Gert Bøhling fra Sundhedsagenturet på 60389800 eller mail gert@sundhedsagenturet.dk

Se mere på www.mølholm-forsikring.dk

Se brochuren her: Sundhedsforsikring

Se plakat her: Sundhedsforsikring

Telefoni

Telenor

Medarbejderrabat hos Telenor - Læs mere her: Telenor

Tøj og smykker

Agerfeld Gl. Skole

Agerfeld. Gl. Skole, Toftvej 15, Agerfeld, Holstebro.
Agerfeld Gl. Skole tilbyder 10 % rabat på alle ikke nedsatte varer mod forevisning af medlemskort. Ønsker man at modtage deres nyhedsbrev, kan dette tilmeldes på hjemmesiden www.agerfeld.dk

Pigernes Verden

Pigernes Verden tilbyder 10% rabat på alle ikke nedsatte vare mod forevisning af medlemskort til Personaleforeningen.
Pigernes Verden, Grønsgade 6, Holstebro.

Yogamore

Hos webshoppen www.yogamore.dk får du 15% rabat på træningstøj til yoga og Pilates. Meget af tøjet kan dog også bruges til fitness, løb, gymnastik og zumba. Du kan bl.a. få toppe, bluser, shorts, tights, leggings, jakker, sports-bh’er og tasker. Skriv koden HOLKOM15 i kupon kode feltet, så får du automatisk 15 % rabat. Denne rabat kan ikke kombineres med andre rabatter.

Løbetights til herre og kvinder – Cooltights.dk

Som medlem af personaleforeningen får du 10 % rabat på dit løbetøj hos cooltights.dk. Cooltights har et stort udvalg af de bedste brands på markedet. Her finder du bl.a. 2XU tights, som er et af de store mærker indenfor træningstights og kendt for deres rigtig gode kvalitet. Men du finder også Armour, Strech, Skins samt mange andre typer og mærker indenfor tights, som du kan bruge til din løbetræning, fitnesstræning samt alverdens andre former træning.
Gå ind på Cooltights webshop og skriv koden: HOLSTKOM under rabatfeltet, herefter fratrækkes 10% rabat automatisk ved udcheckning.

Dametøj fra Doyenne

Dametøj fra www.doyenne.dk

Mit navn er Sarah Braüner og jeg driver netbutikken www.doyenne.dk, der forhandler modetøj til voksne kvinder. Vi vil gerne tilbyde jeres personale en rabatordning på 25% fast rabat på alle varer på www.doyenne.dk. Jeg har oprettet en rabatkode kun til Personaleforeningen (Rabatkode: holkom25).

Claire

Der gives 20 % på alt i butikken mod forevisning af Personaleforenings medlemskort.

HUSET CLARA

Det glæder os at kunne tilbyde jeres medlemmer denne medlemsrabat hos HUSET CLARA.

Vi er et multi brand hus med et stort udvalg af alt fra overtøj til festtøj. Vi forhandler bl.a. følgende brands:
Bitte Kai Rand, Gary Weber, Betty Barclay, Brax, Micha, Kello, Choice, Pont Neuf, CRO, Junge, Laurie, Molly Jo, Pardon, Skovhuus mf.

Vi tilbyder:
10% rabat på alle ikke nedsatte varer i butikken. Dette gælder hele året mod forevisning af gyldigt PEHOC medlemskort.

Indbydelse til før udsalg. Kom først til det bedste, før alle andre. Vi inviterer gennem personale foreningen 2 gange om året.

INTRO TILBUD TIL ALLE MEDLEMMER: 23. - 29. maj

Læs mere her: INTROTILBUD

Outdoor Adventure

10% rabat ved køb på 4 outdoor webshops

Vi driver 4 webshops, alle målrettet indenfor outdoor og fritid:

Kikkert Shoppen (https://kikkert-shoppen.dk) - Stort udvalg af kikkerter og tilbehør, lige fra den billige all-round kikkert til den dyre professionelle udsigtskikkert.
Outdoor Adventure (https://outdooradventure.dk) - Outdoor-, fritids- og jagtudstyr i rå mængder.
Jagt Land (http://jagtland.dk) - Jægerens paradis med stort udvalg af målrettet jagtudstyr til den kræsne jæger.
Lommelygte Shop (https://lommelygteshop.dk) - Lommelygter og pandelamper til alle formål, lige fra den billige all-round lygte til den dyre genopladelige professionelle lygte.

Når man vil benytte sig af rabatten skal man skrive følgende kode: "personaleholstebro", og herefter vil systemet selv fratrække rabatten fra det fulde beløb i indkøbskurven..

Rabatten gælder naturligvis på alle 4 webshops, så der burde næsten være noget for alle.. ;-)

Vin og Chokolade

Estate Vine

Ved Nørreport
Rabat: 10%

Vin- & Delikatessehuset

Nørregade 18, 7500 Holstebro, Tlf 97 40 13 54, www.vinogdelikatessehuset.dk.
Rabat: 10%

Lene Rønn Sørensen er ansvarlig for rabataftalerne.

Kontakt Lene hvis din virksomhed vil tilbyde en rabataftale.

Tilmeld nyhedsbrev

Holstebro kommune